2012年8月31日 星期五

Day 5 雨下到新竹, 遇警車驚魂 (16/06/2012)


休息左一晚, 今天應該比較好了!~
由於昨天較累, 所以今天既目的地是不遠既新竹~

中壢市區~

退房後先去購買膠布~

之後到池上飯包吃早餐 (該說午餐吧 xD)

D 米真係同平時食果D唔同~
食完十二時一時多才出發~可是一出發又下雨了...!
立即換上雨裝, 就繼續前進~~
可是下雨關係有一點找不到台一公路, 卻不知不覺上了台一快速公路@@
上到去已經覺得唔對路, 係咁俾車呠, 但係前面又無得落又唔可以掉頭, 之後有一輛拖車停左係我地前面, 再同我地講呢度唔可以上, 話叫我地等警察過泥, 心諗唔係掛@@
五分鐘之後警察過到泥再同我地講呢度唔可以踩, 好在最後無事, 之後警察就送左我地去最近台一公路既入口 (第一次坐警車@@), 好好人! 麻煩到人真係唔好意思...! 不過都已經嚇餐飽@@

之後傾盆大雨, 唯有避一避~ 當時個感覺係, 究竟仲要黑幾耐== 天災不斷之餘, 麻煩事也接踵而來...不過後來諗番, 如果無經歷過, 也不算是環島吧! 其實做人也差不多吧!~

之後一直冒著細雨沿住台一公路踩, 到間七仔抖抖~~


 七仔可以免費上網~ 不過唔知點登記加上我地已經有"大哥大" 電話卡上網, 所以都無需要了~

這幾天既梅雨令河流水很急...

去新竹呢條路平坦落斜多, 所以都踩得幾舒服~~

尾段終於雨停了, 唔洗著雨褸咁焗~

輕輕鬆鬆來到新竹~

這應該是咁多天最早到目的地既一天吧~~ 不用五點便到了~~
前往火車站附近找住宿, 可是由於是日星期六, 很多地方也漲價了, 亦爆滿了~
最後用google map 找了一間叫普邑x商務旅館住, 雖然離火車站有點距離, 不過也不錯!~

 整齊乾淨~

 沖過涼便出外找吃的了~ 新竹算係大城市, 有幾間大既Shopping mall, sogo 等等~


青蛙下蛋, 正!~

新竹最出名既係貢丸同米粉, 我自問平時唔多好呢味野, 不過呢度既的確好好味!~

個名好有趣~~

誠品唔止台北才有分店架~

 呢個應該係新竹地標~


呢個呀伯好慘, 應該係精神有問題, 係度指揮交通...

最後被警察拉低左...

繼光炸雞~ 正!~
最後係光南大批發買左D野就返歸~ 呢間大過台北果間好多!~

住既地方~ 都幾靚~




是日騎乘距離:  42.6 KM
總距離: 167.8 KM
洗費: 住宿 (普邑x商務旅館) NT 1200 + 飲食+ 其他
= 約 NT1680

沒有留言:

張貼留言